Nowy system NE i PD w grze League of legends!

22 maja na stronie wsparcia League of Legends zostały dodane nowe informacje odnośnie systemu NE I PD.

Riot Points, Niebieska esencja i Punkty doświadczenia.

Riot Points można uzyskać wyłącznie poprzez zakup lub w wyniku podarunku przez znajomego.
Niebieska esencja – ją możemy uzyskać po prostu wbijając poziomy, maestrie bohaterów, dzięki honorowi lub z innych zródeł. Esencja jest używana do tworzenia lub kupowania bohaterów ( w pierwszym wypadku – sekcja “łupy”, w drugim – sklep). Esencja jest również używana do ulepszania poziomu maestrii bohaterów oraz niektórych rzadkich emotek. ☺
Punkty doświadczenia – Potrzebne nam są aby awansować. Aby je zdobyć wystarczy brać udział w rozgrywkach ( ale uwaga! gra musi trwać minimum 7 minut, żeby zdobyć PD!) Awansując otrzymujemy nagrodę w postaci kapsuły, z której możemy zdobyć odłamki bohaterów lub po prostu niebieską esencję ( oczywiście odłamki bohaterów również mogą być wymieniane na esencję – ja tak zazwyczaj robię).

Zwykłe gry, rankingowe, rankingowe oraz przeciwko SI

System przyznawania PD w League of Legends nagradza w zależności od czasu, który spędziliśmy w grze.
” Przeciętnie 30-minutowa wygrana zapewni mniej więcej 204 PD, a 30-minutowa przegrana — 167 PD. “
Gra niestandardowa nie pozwala nam na zdobycie PD.
Grając razem przeciwko SI gracze teraz otrzymują procent podstawowego zysku PD, który jest zależny od poziomu;
Poziom 1-9: boty daja 100% PD
Poziom 10-19: boty dają 90% PD
Poziom 20-29: boty dają 80% PD (65% po 180 minutach każdego dnia)
Poziom 30: boty dają 75% PD (55% po 180 minutach każdego dnia)

Codzienne misje
W grze mamy dostęp do misji, poza misjami, które są dostępne z okazji wydarzenia mamy codzienne misje, które resetują się po 20 godzinach a nie całym dniu. Misja “pierwsza wygrana dnia” zostaje odblokowana na 15 poziomie (400 PD i 50 NE) Pamiętajcie, że misje zostają zaliczone wyłącznie poprzez granie gier dobieranych, nie niestandardowych!

Dzienne nagrody za awans

  • Dzień 1: Strzelec + dopalacz PD ( 3 dni) + skrzynka hextech, do wyboru Tristana/Caitlyn/Ezreal
  • Dzień 2: Wojownik/Bruiser + 3 fragmenty klucza, do wyboru Illaoi/Riven/Garen
  • Dzień 3: Mag + skrzynka hextech, do wyboru Brand/Morgana/Ziggs
  • Dzień4: Control champion + klucz do skrzynki hextech, do wyboru Sona/Thresh/Nami
  • Dzień 5: Zabójca + skrzynka hextech, do wyboru Ekko/Fizz/Talon
  • Dzień 6: 6300 niebieskiej esencji
  • Dzień 7: Odłamek skórki + pomarańczowa esencja: Miss fortune spod Waterloo + 500 pomarańczowej esencji.

Zostały wprowadzone również zmiany w nagrodach poziom 2-10:

  • Poziom 2: 450 niebieskiej esencji + jeden z bohaterów Lux/Ahri/Mastere Yi/ Miss Fortune/ Darius
  • Poziom 3: 450 niebieskiej esencji
  • Poziom 4: 450 niebieskiej esencji
  • Poziom 5: 450 niebieskiej esencji
  • Poziom 6: 900 niebieskiej esencji
  • Poziom 7: Emotka Poro Pal + 900 niebieskiej esencji
  • Poziom 8: Losowy skin do warda + 900 niebieskiej esencji
  • Poziom 9: 900 niebieskiej esencji
  • Poziom 10: Nowa strona na runy + 900 niebieskiej esencji

Nagrody za poziomy 11-30 nie zostały zmienione, jednak nie widzę sensu żeby się rozpisywać. Nagrody za poziomy 30+ również pozostały bez zmian. Co kazdy poziom otrzymujemy kapsułę bohaterów a co 10 glorious champion capsule.

zrodło:
https://support.riotgames.com/hc/en-us/articles/201752824-Reward-BE-XP-System-Breakdown

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *